feb 012024

Den 20 januari var Jari Strandén och jag på en tävling på Sävelången, mycket gott om småfisk Jari vann tävlingen på 7,7 kg och själv kom jag på en andraplats.

Den 21 januari hade vi en liten sammankomst med SFK Aktiv på Finnsjön tyvärr lite dålig uppslutning från båda klubbarna endast 6 deltagare

Den 27 januari arrangerade vi tillsammans med SFK Westragothia en tävling på Finnsjön, vi var tre deltagare från klubben och här hamnade segrarvikten på nästan sex kilo, Jari Stranden gjorde återigen en bra tävling och blev tvåa. Själv vill jag bara glömma den här tävlingen då jag blev hopplöst sist.

Den 28 januari var det dags för DM på St Delsjön trots blidväder fanns det godkänd is att tillgå. Vi var 6 deltagare från klubben där Annika Wass vann damseniorklassen och Jessica Strandèn kom tvåa, själv fick jag revanschera mig från gårdagens tävling och fick hämta en bronsmedalj i Herrveteranklassen