feb 042018

DM pimpel kommer att fiskas i en sjö i Värmland pga att vi inte vet när vi har godkända isar.
Föranmälan kommer att krävas så vi vet hur många det blir och hur stor buss vi behöver. De som bor norröver kan vi plocka upp på vägen eller om de vill ta egen bil.
Lördagen den 10 mars är datumet bataljen avgörs och tiden är den vanliga, 10.00-14.00.
Det kostar 100:- för seniorer och veteraner, 60:- för juniorer och 120:- för ett tremanna lag.
Anmälan betalas in till BG. 246 52 50 Råda SFK.
OBS !! Skriv med uppgifter som: Namn, klubb, medlemsnr i Sportfiskarna, klass, mobilnr.
Detta är viktigt så vi vet vem/vilka betalningen gäller för samt att vi ska skriva färdigt startkorten. Samma gäller för lagen.
Vilken tid bussen går från Sjölyckan meddelas senare via denna hemsida och Sportfiskarna Väst sida, men det kommer att vara tidigt lördag morgon, så mycket vet vi. Vilken sjö vi fiskar i kommer att meddelas på fredag kväll.
Frågor ska jag besvara så gott jag kan på 0738-671558(gärna sms) eller jaristranden1@gmail.com

mvh Jari Strandén Råda SFK

Posted by at 18:58