I helgen avgjordes SM i mete i Nyköping, fiskeplats piren i hamnen. Vi var nio deltagare från klubben som var kvalificerade och som fiskade den individuella tävlingen på lördagen men utan några större framgångar. Men på söndagen lyckades vårat damlag återigen ta medalj, den här gången ett silver. I laget fiskade Carin Månsson, Moa Månsson och Jessica Stranden.